Misschien weet jij wel wat de reden is dat ik nog steeds alleen ben haha? Nou, hoe dan ook wie weet vind ik hier het geluk wel, misschien wel bij jou.. de leuke man die dit nu leest?? Misschien ook niet haha we zullen het gaan meemaken.
Een man die mij weer na lange tijd kan laten voelen hoe het is om weer verliefd te zijn, de vlinders kan laten voelen en om te genieten van elkaar. Zie jij er leuk uit en heb je een goed hart dan wil ik zeker weten kennis met jou maken, jij ook met mij?
Als je me goed zult behandelen dan ben ik de meest perfecte vrouw voor jou. Vertel me wat wil je allemaal wilt doen met mij en wat jij verwacht van onze relatie, alleen dan kunnen wij het beste uit ons halen en echt gelukkig worden met elkaar.