Ben jij een vrolijke, optimistische, eerlijke man, die met mij wil genieten van het leven? Hou je van reizen, familie bezoeken, en andere leuke uitstapjes maken? Dan ga ik graag het gesprek met jou aan.
Ik wil gewoon proberen wat geluk te vinden. Ik dacht dat we wel kunnen beginnen met seks! Ik sta er absoluut voor open! Ik zag deze site en dacht: ik ga het gewoon doen. Ik schrijf me in! Ik zou graag liefde willen vinden. Een maatje. Een man die me kan fascineren, die goed kan praten, en iemand die me weer helemaal
Iemand die wel de tijd voor me neemt. En niet alleen maar bezig is met z,n eigen hobby. Ik wil ook wel weer eens wat leuks doen met een man aan mijn zijde. Ik hoop dat jij die man wil zijn.