Ik ben op zoek naar een vriend met een wat extras. In het begin geen verplichtingen. We weten niet wat de toekomst voor ons zal brengen dus ik sluit mijn deuren nergens voor. Begrijp je wat ik zeg?
Ook jij bent reislustig en ondernemend. Je houdt van cultuur en ziet er niet tegenop om eventueel zelfs een kamer te delen met mij. Je houdt van wandelen en erop uit gaan. Gezellig een drankje ergens drinken is niet tegen dovemansoren gezegd.
Een knappe man met een vriendelijke en fijne warme lach, mooie ogen die mijn doen smelten en waar ik verliefd op ken worden. Leuke hobby's en heb je die niet wie weet word ik wel jou nieuwe hobby.