Een man die de lege gat in mijn leven weer opvult. Ik wil je graag leren kennen en langzamerhand een relatie met jou opbouwen. Laat mij maar weten als jij dat ook wilt.
Op mijn leeftijd heb je niet zoveel eisen meer. Wat ik graag wil in een man is een maatje, iemand die net als ik geniet van andere landen verkennen, lekker eten, lekker wandelen, fietsen, of gewoon samen tegen elkaar aan te kruipen op de bank en in bed. Dat is wat ik nu heel erg mis. Vrienden heb ik genoeg maar
Ik zoek wel iemand die ook nog een beetje fit is, er nog graag op uit gaat, een leuke wandeling over de markt of een dagje weg met de kinderen, dat soort dingen eigenlijk. Stuur je dan snel een berichtje?