Ik ben op zoek naar een man die overal goed in is haha. Ik zou het echt leuk vinden als hij handig is bijvoorbeeld, maar ook slim, want soms heb ik zoveel te vragen! Maar ik wil ook op goed niveau kunnen praten, dus niet iemand met van laag niveau. Verder zoek ik een man die graag reist.
Op mijn leeftijd heb je niet zoveel eisen meer. Wat ik graag wil in een man is een maatje, iemand die net als ik geniet van andere landen verkennen, lekker eten, lekker wandelen, fietsen, of gewoon samen tegen elkaar aan te kruipen op de bank en in bed. Dat is wat ik nu heel erg mis. Vrienden heb ik genoeg maar
Ik ken de man, in het algemeen. Wat hij denkt, wat hij vaak verlangt. Ze zoeken altijd liefde, maar bedoelen gewoon een meid om mee naar bed te gaan. Helemaal niets mis mee, maar als de seks relatie word beeindigd, liggen de mannen vaak met een gebroken hart bij mij op de bar. Hoe graag ik ze zou willen troosten,