Ik heb geen specifieke eisen hoe een persoon in elkaar moet zitten of eruit zien. Het oog wilt meestal ook wel wat, maar dan is die persoon weer te oppervlakkig. Dus daar ben ik zeker niet opzoek. ;)
Ik zou graag een man vinden die nog een beetje sportief is. Ik val niet op jongere mannen, ik hou er niet van. Een volwassener man trekt meer aandacht.
Op mijn leeftijd heb je niet zoveel eisen meer. Wat ik graag wil in een man is een maatje, iemand die net als ik geniet van andere landen verkennen, lekker eten, lekker wandelen, fietsen, of gewoon samen tegen elkaar aan te kruipen op de bank en in bed. Dat is wat ik nu heel erg mis. Vrienden heb ik genoeg maar