Via deze weg hoop ik jou dan toch te vinden en het lot een beetje te helpen. Ik heb geen idee of het gaat lukken, maar alleen is ook maar alleen en ach zal er nog eentje tegen aangooien. Niet geprobeerd is altijd mis geschoten.
Graag wil ik iemand ontmoeten ,die met mij de mooie en minder mooie momenten in het leven wil delen en hopelijk gevoel voor humor heeft .Die ook van reizen ,stedentrips en overwinteren houd.
Zou graag een lieve,eerlijke,spontane,sociale gezellige goed geklede en verzorgde man leren kennen die precies weet wat hij wil in zijn leven en ervoor wil gaan als de klik er van 2 kanten ook is. Gewoon voor elkaar open proberen te staan en elkaar toelaten ook al is het soms een beetje eng, maar wie weet
Jij bent een leuke vent die ongeachte welke leeftijd, nog zin heeft in een echte relatie en alles wat daar bij komt kijken. Het leven heeft nog veel te bieden en jij bent een persoonlijkheid die er alles uit wil en kan halen. Ik heb geen wensen voor het uiterlijk maar ik zoek wel een eerlijk en betrouwbaar karakter.