Via deze weg hoop ik jou dan toch te vinden en het lot een beetje te helpen. Ik heb geen idee of het gaat lukken, maar alleen is ook maar alleen en ach zal er nog eentje tegen aangooien. Niet geprobeerd is altijd mis geschoten.
Ik zoek wel iemand die ook nog een beetje fit is, er nog graag op uit gaat, een leuke wandeling over de markt of een dagje weg met de kinderen, dat soort dingen eigenlijk. Stuur je dan snel een berichtje?
Ik ken de man, in het algemeen. Wat hij denkt, wat hij vaak verlangt. Ze zoeken altijd liefde, maar bedoelen gewoon een meid om mee naar bed te gaan. Helemaal niets mis mee, maar als de seks relatie word beeindigd, liggen de mannen vaak met een gebroken hart bij mij op de bar. Hoe graag ik ze zou willen troosten,