Ik zoek echt een man die van de goede dingen in het leven houd. Iemand die voor kwaliteit gaat en duurzaamheid, niet goedkoop en zeker iemand die ook onafhankelijk is.
Ben jij degene die ook houdt van gezellig uit eten, lekker wandelen, samen naar een concert / theater gaan of gewoon lekker kletsen, dan ben jij degene die ik zoek. We zijn natuurlijk al wat ouder maar nog wel actief.
Leeftijd speelt voor mij niet bepaald een grote rol, maar ik snap best dan een man van mijn leeftijd minder verlegen is dan iemand van bijvoorbeeld 35 jaar. Begrijp me niet verkeerd, seks is lekker, maar ik wil niet dat de sfeer al dood valt bij de ontmoeting.