Ik hou van verzorgde mannen dus mannen die lekker ruiken en er goed verzorgd uit zien. Verder is humor voor mij heel belangrijk en een beetje stel hersenen zou ook meegenomen zijn haha. Hou je ook nog eens van koken dan heb je mijn hart al voor 98% gewonnen.
Ik maak me niet leuker dan ik ben en dat verwacht ik eigenlijk van een man ook. Gewoon jezelf zijn en blijven en ook je minpunten durven benoemen. Dan ben je in mijn ogen een goede vent.
Jij staat positief in het leven en doet je eigen ding. Ik vind het belangrijk dat je elkaar ook vrij moet kunnen laten om je eigen ding te doen. Op die manier geloof ik dat je het heel lang gezellig en leuk kunt houden in een relatie!