Zou je me willen leren kennen? Verrijk mijn hart en mijn leven. Jij bent iemand die graag lacht en het beste uit jezelf haalt en het leven neemt zoals het komt! Ben jij een man die dol is op romantiek en een vuur tussen ons tweeën doet oplaaien? Ik geef het toe: ik wil je!
Je moet een man zijn die het leuk vindt om met mij vies te doen hihi, misschien kunnen we iets opwindends doen zoals ergens in het openbaar! Durf je dat met mij te doen?
Jij kan jou zelf erg goed vermaken, maar ook af en toe mij wat aandacht schenken. Geen 8-17 mentaliteit, dat heb ik zelf ook niet, en de hele avond lui op de bank hangen is ook not done. Samen handen daar en tegen, dat is weer wel done.