Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Jij bent die man die ook nog geloofd in de liefde. Ongeacht wat het verleden dan ook mag zijn! Leeftijd zegt mij niet veel! Een lief en warm karakter wel. Zouden wij een match zijn?
Een discreet nette man die ook in een functie zit waar je zekere verantwoordelijkheden hebt. Iemand die net als ik hou van afblussen in een gezellige ambiance en ook de nodige weekenden op korte vakanties wil,. Val je buiten dit maakt niet uit. De vonk en de gezelligheid van je te leren kennen is voor mij
Een lieve eerlijk man die ook het alleen zijn een beetje beu is en die een vrouw zoekt om gezellige dingen mee te doen. Lekker rustig alles wil opbouwen en dan bekijken hoe het gaat lopen. Kinderen zijn geen bezwaar maar wel als je al in een relatie zit. Dan hoef je ook niet te reageren hoor.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Sissy19650514, 52 jaar · Oss
Als je jezelf al in mijn tekst kan vinden is er weinig wat een leuk gesprek in de weg zal gaan staan. Ik ben altijd bereid met een
GezelligeHIAse, 50 jaar · Katwijk
Wat ik van jou verwacht is dat je graag geniet van het leven en van kleine dingen. Verder ben je gewoon jezelf en blijf je jezelf.
Sofiacans, 51 jaar · Etten-Leur
Het liefst een charmante man die veel liefde in zich heeft en positiviteit uitstraalt. Wat zou het fijn zijn als wij elkaars
Volvreugde, 54 jaar · Heerenveen
Mensen met humor, die mij laten lachen vind ik heerlijk!