Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Je moet aardig zijn, heel makkelijk zijn in de omgang en altijd iets leuks willen doen. Maak me gelukkig en laat me weer lachen, ik ben zo eenzaam en zou me zo graag weer in het gezelschap bevinden van een lieve man!
Ik hoop een beetje op een romantische ingestelde man die de tijd wilt nemen om er een paar geweldige avonden van te gaan maken. Wie weer bloeit er iets tussen ons op en kunnen wij de rest van onze dagen samen slijten.
Seks is in mijn gedachten en we gaan er ook voor. We moeten dat terug vinden en samen een moment van goede seks hebben. En hopelijk voor meer dan één keer?
Ik zoek een leuke man die ook houd van romantiek. een lekker wijntje en een filmpje maar ook uit eten gaan en gezellig samen koken. Kortom: gewoon samen een mooi leven opbouwen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Ma196212, 54 jaar · Groningen
Je moet mij dus laten voelen dat je zin in me heb. Ik ben niet op zoe naar een relatie maar puur de sex. En dan niet zomaar sex maar
JazzLady, 54 jaar · Veenhuizen
Je ben discreet, en zoekt alleen seks.
67nielle, 50 jaar · Haelen
Ik hoop dat je me hier vandaag een bericht gaat sturen. Ik beloof je dat we goed voor elkaar zullen zijn. Ik wacht hier gewoon
Zandraty, 52 jaar · Tollebeek
Je bent een echte man, je testosteron niveau rijst de pan soms uit en je hebt altijd wel zin in seks. niet de standaard missionaris
Raynexx, 54 jaar · Amerongen
Een volwassen man die ruimdenkend is en me zijn tijd kan geven. Als je me wilt meenemen op een date waarop we kunnen praten en
Watersporster, 54 jaar · Musselkanaal
Alles discreet ik ben getrouwd en misschien jij ook wel, beiden willen wij onze partner niet kwijt en dat hoeft ook niet, leuke