Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ik ben hier om bij iemand te zijn die me speciaal zal laten voelen. Ik weet zeker dat ik veel dingen te bieden heb als we elkaar ontmoeten. Laten we elke dag beter maken voor ons wanneer we elkaar ontmoeten.
Jij bent een leuke spontane man, niet uit op gekke dingen maar gewoon die dingen die we kunnen doen om elkaar wat beter te leren kennen. Daar is niets mis mee toch?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Jolanda52, 53 jaar · Arnhem
Ik zoek iemand die mij waardeert en respecteert zoals ik ben. Die lief is en nog gezellig in het leven staat.
Kiss-Aurora, 51 jaar · Almere
Als je genoeg ervaring hebt om bij mij te zijn, denk ik dat dit de tijd is dat we veel stoute dingen samen kunnen doen. Ik ben er
Fusako63, 54 jaar · Assen
Ik wil seks en maak daar ook geen geheim van. Alleen goede seks telt voor me en daar gaan we samen voor. Ik wil die seks mee maken
Aandemannu, 54 jaar · Moerkapelle
Gezellige man met inhoud.
Sophiesex, 51 jaar · Goes
Een man die openstaat voor nieuwe dingen op sex gebied. Je hoeft niet vrijgezel te zijn hoor voor me, als je het maar heerlijk