Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ik zoek hier een serieuze contactpersoon, iemand die gezellig is in de omgang en ook serieus kan zijn wanneer het noodzakelijk is. Je hebt normen en waarden meegekregen van huis uit en jij respecteert ook je medemens.
Een stoere man is altijd wel leuk om te ontmoeten (een man met een motor vind ik ook wel wat haha!) Ik ben net nieuw hier, weet nog niet zo goed hoe het werkt..Maar wees jezelf, trek je stoute schoenen aan zou ik zeggen en neem gewoon contact met me op. Wel heel graag met een foto dan zie ik je gelijk.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Emma5, 54 jaar · Antwerpen
alleen met foto reageren
Gerdjy, 53 jaar · Enschede
Het hoeft van jou allemaal niet zo hard en stoer, je kunt je openstellen voor een vrouw die het wat rustiger aan wilt doen. Maar
Isaxxxx, 52 jaar · Bellingwolde
Een nette verzorgde man, met een tikkeltje prettig gestoord zijn net als ik. En die ook van het leven ken genieten, een levensgenieter
Landleven621106, 54 jaar · Aarschot
Een man die openstaat voor meer.
Sharon , 52 jaar · Groningen
Humor, eerlijkheid, sporter, houd van lekker buitenlands eten, uitgaan op zijn tijd, moet van dieren houden hoeft niet
Happyhattie, 51 jaar · Cothen
Als jij me laat weten waar je zin in hebt dan kunnen we er wel werk van maken. Het mooiste is om daar meteen voor te gaan. Wat zou