Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Een lieve eerlijk man die ook het alleen zijn een beetje beu is en die een vrouw zoekt om gezellige dingen mee te doen. Lekker rustig alles wil opbouwen en dan bekijken hoe het gaat lopen. Kinderen zijn geen bezwaar maar wel als je al in een relatie zit. Dan hoef je ook niet te reageren hoor.
Ik zou graag een aantal positieve mensen zoals ik willen ontmoeten. Sommige mensen hebben een zeer lichte uitstraling en zijn gemakkelijkte benadere. Mensen die de hele tijd blij kunnen zijn.
Ik ben op zoek naar een eerlijke, goed uitziende en leuke liefhebbende man die me dag en nacht gezelschap kan houden wanneer dat mogelijk is voor hem. Ik vind dat hij ook discreet en geil moet zijn. Ik hou van een man die krachtig is en spannend is.
Je bent wel in voor een lolletje en neemt het leven bij tijd en wijlen met een flinke schep zout. Een dag niet gelachen is immers een dag niet geleefd.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Dana1, 50 jaar · Amersfoort
Een leuke geduldige man die echt vastberaden is en die niet snel opgeeft als het even tegen zit. Die zich helemaal durft te
YoloXXX670124, 50 jaar · Deinze
Ik mis een maatje die me steunt, met me lacht, praat en leuke dingen doet. Ik ben niet jaloers ingesteld, heb mezelf gevonden
Jolanglesss, 53 jaar · Drimmelen
Je ziet op tv weleens programma's over mannen die het juist aantrekkelijk vinden een dikke vrouw. Die man die hoop ik te vinden.
Schwif, 53 jaar · Brielen
Iemand waar ik mee kan lachen Die lief is, spontaan,eerlijk,zichzelf goed verzorgd En natuurlijk wil het oog ook wat,dus
Nata2206, 50 jaar · Austerlitz
Als je me het plezier wilt laten ervaren, dan zal ik je erg dankbaar zijn en ik zal op je wachten!
Tranzanfan, 53 jaar · Middelburg
Je moet gewoon eerlijk tegen me zijn. Ik geeft de voorkeur wel aan mannen de single zijn. Maar is geen pre zolang we beiden niet