Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Laten we dit nu speciaal voor ons maken. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn. Ben je klaar voor alle dingen die we kunnen doen als we elkaar ontmoeten? Laten we dit snel voor ons laten werken.
Zou het graag weer willen delen met een man die qua leven net als ik in rustig vaarwater verkeert en waar ik mee kan lachen. Je hoeft niet een boot te hebben maar het zou wel iets gemakkelijker zijn als je ook echt het water op zou willen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Aevy, 51 jaar · Blaasveld
wil alleen eerlijke mannen leren kennen en als het klikt zien we wel
InkieWoman, 53 jaar · Steenwijk
Volgt
Stel- Zoekt-vr, 50 jaar · Capelle aan den IJssel
wat we zoeken is een dame/vrouw, die in is voor een trio samen met ons, je hoeft geen ervaring te hebben maar wel open minded.
Heaven0, 50 jaar · Nijkerk
Ik heb geen echte eisen..natuurlijk heb ik zoals iedereen mijn voorkeuren maar ik denk dat wanneer je elkaar erg leuk vindt
Edith4u, 52 jaar · Ens
Een stoute vent die overal op voorbereid is. Je bent wild in bed en je kan me tevreden kan stellen met je grote lul. Je bent goed
Khaoulaa, 50 jaar · Emmen
Een heerlijke man die ook dat maatje om zich heen mist. Een vaste relatie met samen wonen en alles er op en eraan dat hoeft voor