Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Je weet nog niet precies wat je zoekt, of misschien weet je het wel. Maar je wilt in elk geval in contact komen met een vrouw. Je houd van praten, luchtige gesprekken maar ook gesprekken met diepgang. Je vermaakt jezelf prima , maar het liefste doe je dingen samen. Je leven is zeker geen toneelspel!
Een lieve eerlijk man die ook het alleen zijn een beetje beu is en die een vrouw zoekt om gezellige dingen mee te doen. Lekker rustig alles wil opbouwen en dan bekijken hoe het gaat lopen. Kinderen zijn geen bezwaar maar wel als je al in een relatie zit. Dan hoef je ook niet te reageren hoor.
Een sterke man die weet wat hij wilt en niet in een relatie stapt om maar een relatie te hebben maar echt om de juiste redenen; omdat je verliefd bent geworden en van die persoon bent gaan houden. Je wilt me leren kennen zoals ik ben, je neemt het leven zoals het komt en obstakels ga je niet uit de weg maar die ga
Je bent een man die midden in het leven staat. Hartelijk en warm, dat is eigenlijk wat ik zoek in een man. Ik kan hier wel een heel eisenpakket opschrijven maar weet niet of de realistisch is?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Stillhot, 52 jaar · Aardenburg
Lief, romantisch, maar ook ervaren?
BuurVrouwen, 50 jaar · Sint Jansklooster
Een leuke man met goede positieve instelling, lekkere erotische trekjes. verzorgd, hygienisch en bij voorkeur groot geschapen.
Miekkaelah, 50 jaar · Ossenisse
Ik ga ervoor zorgen dat dit het begin wordt van iets geweldigs en leuks voor ons. Ik weet zeker dat we zullen genieten van alle
Scheldemeisje, 53 jaar · Zwartewaterland
Ben jij ook een man die ernaar verlangt om leuke tijden te hebben met een leuke gezellige vrouw? Laat me dan zeker iets van je
Feestneusje, 51 jaar · Utrecht
Kom je mee de bloemetjes buiten zetten?
Saskia196603, 51 jaar · Kaaskerke
Een man of een vrouw die ook zo nu en dan wat alleen is. Jij hebt ook behoefte aan iemand om mee te praten en er mee op uit te trekken.