Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Je bent wel in voor een lolletje en neemt het leven bij tijd en wijlen met een flinke schep zout. Een dag niet gelachen is immers een dag niet geleefd.
Sta je open voor een serieuze relatie? Hoop je een volwassen vrouw te hebben die nog steeds actief is in seks? Vind je het leuk dat ik eerst je vriendin ben? Laten we eerst even kijken of we een klik met elkaar kunne gaan opbouwen?
Wie weet gaan wij samen wel een fantastische toekomst tegemoet, maar eerst maar eens aan elkaar wennen en een leuke tijd hebben. Ben jij eerlijk en kan ik je vertrouwen? Dan ben jij de man die ik zoek. Of die bijzondere klik er is dat merken we later pas, maar alles kan er zomaar van komen en dat zou echt mooi
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Haileigh, 51 jaar · Rogat
Je lul is welkom, in al mijn gaten en tussen mijn tieten. Ik wil het zo graag en wil ervoor gaan. Ik wil het niet zacht maar heel
Sexkoppel49bi, 53 jaar · Hemiksem
volgt
Hanana, 53 jaar · Leeuwarden
Een eerlijke en betrouwbare heer, met een leuk karakter en een leuke uitstraling. Een goed uiterlijk is voor mij geen vereiste,
CarreraS, 52 jaar · Baarn
Ik zag mij vroeger als golddigger, maar nu absoluut niet meer. Ik weet hoe het is om geld te hebben en ik geniet er van. Maar geld
SadGirll, 51 jaar · Nieuwegein
Je bent een man die zich niet enkel op het uiterlijk van een vrouw baseert. Je voert graag een interessant gesprek met een dame