Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Eerlijk en oprecht, optimistische levensvisie, houdt van gezelligheid, verder mag je me alles vertellen waarom jij degene bent met wie het zou kunnen klikken!
Ik wil gewoon meer plezier in mijn leven en daar heb ik mij gewoon een vriend voor nodig. Ik hoop dat jij dat bent! Ik sta te popelen om er voor te gaan en het een kans te geven. Zou jij die kans met twee handen aan willen pakken?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Welkenie, 50 jaar · Ronse
Een leuke liefdevolle man die niet alleen aan zichzelf denkt maar ook veel over heeft voor een ander. Die het leuk vind om dingen
JoelleH, 53 jaar · Arendonk
Ik vind het leuk als een man ambities en dromen heeft. Dromen zijn geen bedrog, dromen zijn er om waar te maken. Ik ben op zoek
GenietenmetU, 51 jaar · Gent
Jij bent nu net die spontane vent waar ik naar op zoek ben, en je hebt zin in een leuke ontspannen en geheel vrijblijvende date.
Br1e4u, 54 jaar · Oosterwijk
Alleen wij en niemand anders! Dat gevoel wil ik hebben en waar ik voor wil gaan! Dat zou toch geweldig zijn? Om niet meer alleen
ShaSingle, 50 jaar · Etten-Leur
Op ontdekking nieuwe ervaringen. Wil een avontuurtje met een vrouw beleven de spanning lijk me leuk uit gaan bioscoop.