Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ik ontmoet graag een vriendelijke, intelligente man om een ??goede lach of een gesprek mee te hebben. Ik geloof dat een mooie relatie tot bloei zal komen als het begint met goede vriendschap. Ik zal je eerst willen leren kennen, tijd willen doorbrengen of misschien samen reizen. Ik heb een liefdevolle
Ben jij die man die mij lekker kan maken. Ik weet zeker dat dit de manier is om samen een geweldige tijd te hebben samen. Ik wacht op je berichtje. Ik ben altijd klaar voor een goed potje seks!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Feestneusje, 51 jaar · Utrecht
Kom je mee de bloemetjes buiten zetten?
Slik8, 53 jaar · Ingelmunster
Nou je bent natuurlijk nu helemaal enthousiast geworden na het lezen van mijn verhaaltje en je kan niet wachten tot we lekker
Marvelous, 54 jaar · Rhenen
Jij weet hoe je een vrouw moet behandelen en respecteren. Je bent lief, zorgzaam en vrijgezel. Verder maakt het me niet zo
Ilsex, 50 jaar · Berchem
Mail me maar
ClemmmD, 50 jaar · Oppenhuizen
Ik zou graag een lieve man willen vinden die er voor mij is en waarmee ik kan genieten .Dat is een heerlijk uitgangspunt voor
Raynexx, 54 jaar · Amerongen
Een volwassen man die ruimdenkend is en me zijn tijd kan geven. Als je me wilt meenemen op een date waarop we kunnen praten en