Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Je bent een man die weet wat het is een rugzakje te hebben. Het leven wil je nieuw leven inblazen en je wilt genieten, maar dan niet meer alleen. Friends with benefits idee loop je ook al een tijdje mee rond.
Over jou?....Ook weer zo moeilijk, Als je je kan vinden in bovenvermeld is je interesse welkom, maar ik accepteer een ieder zoals hij is. Het enige wat super belangrijk is voor mij is dat je eerlijk bent. Want eerlijkheid is mijn motto
Een discreet nette man die ook in een functie zit waar je zekere verantwoordelijkheden hebt. Iemand die net als ik hou van afblussen in een gezellige ambiance en ook de nodige weekenden op korte vakanties wil,. Val je buiten dit maakt niet uit. De vonk en de gezelligheid van je te leren kennen is voor mij
Sta je open voor een serieuze relatie? Hoop je een volwassen vrouw te hebben die nog steeds actief is in seks? Vind je het leuk dat ik eerst je vriendin ben? Laten we eerst even kijken of we een klik met elkaar kunne gaan opbouwen?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Merlebaarn, 52 jaar · Oudenaarde
Ik zou t leuk vinden weer iemand tegen te komen met wie je " die speciale klik " hebt, lekker verliefd te worden,af
Wieweet46, 54 jaar · Schoonebeek
Ik zoek vriendschap met leuke, spannende en ruimdenkende mensen zonder problemen waar ik alleen, of samen met mijn man leuke
Raynexx, 54 jaar · Amerongen
Een volwassen man die ruimdenkend is en me zijn tijd kan geven. Als je me wilt meenemen op een date waarop we kunnen praten en
Chant196403, 53 jaar · Hijken
Daarom zoek ik jou, een lieve serieuze man. Die gek is op de natuur, lekker wil fietsen wandelen en genieten samen met mij.
AnettevdBurght, 51 jaar · Breda
Ik heb een drukke baan maar nu een tijd even een stuk minder. Daarom lijkt het mij nu het goede moment te gaan kijken of ik hier
EroEsther, 52 jaar · Lelystad
Ik heb graag iemand die niet te verlegen is. Je bent dan eerder te netjes in plaats van verlegen. Ik wil voldoende variatie