Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Een discreet nette man die ook in een functie zit waar je zekere verantwoordelijkheden hebt. Iemand die net als ik hou van afblussen in een gezellige ambiance en ook de nodige weekenden op korte vakanties wil,. Val je buiten dit maakt niet uit. De vonk en de gezelligheid van je te leren kennen is voor mij
Je houdt van plannen om te reizen zoals het bezoeken van enkele toeristenplekken. En heeft een flexibele tijd die ik alleen maar kan uitgeven. Dat waardeer ik.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Adorabele, 52 jaar · Arnhem
Ben jij zo iemand die wel een onervaren vrouw wat betreft daten mee uit zou durven vragen. Het is niet zo dat ik een muurbloem
Little Dora, 51 jaar · Roermond
Op dit moment kan ik je niet meer geven dan een goede vriendschap, iemand met wie je leuke dingen kunt doen en met wie je je hart
Anneliessie, 52 jaar · Sneek
jij bent gewoon perfect ;)
Venkeltje, 54 jaar · Aalst
Ik weet niet of ik je hier tegen ga komen, maar ik hoop dat je mij weer dat verliefde gevoel gaat geven met de vlinders in mijn
Kousjez, 54 jaar · Veenhuizen
Misschien wel een leuke jonge vent, die weet wat er allemaal van hem in bed verwacht wordt. Dan heb ik het over pijpen, likken,
Aleida196701, 50 jaar · Antwerpen
Je vind het niet erg dat ik in onze evt relatie wel eens een beetje TE druk kan zijn met geld verdienen end at we daardoor niet