Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Seks is in mijn gedachten en we gaan er ook voor. We moeten dat terug vinden en samen een moment van goede seks hebben. En hopelijk voor meer dan één keer?
Het zal mooi zijn als ik hier iemand tref om leuke dingen mee te ondernemen. Als we het beste in elkaar naar boven halen, dan zou me dat helemaal blij maken.
LndsseyX, 50 jaar · Amstelveen
♥ Noord-Holland ♥ Kaal haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Als je GEEN eikel bent, racist, nympho en vol van zichzelf. Als je een gesprek kunt voeren of als je vrienden wilt worden, kun je me dit bericht sturen.
Kg1212, 51 jaar · Alkmaar
♥ Noord-Holland ♥ Zwart haar ♥ Bruine ogen
volgt
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Leukedag, 52 jaar · Borsbeek
Ook al zijn we een dagje ouder dat mag ons toch niet tegenhouden om voluit te gaan in het leven? Lekker op de motor weg of met de
SweetAlene, 50 jaar · Emmen
Je moet een goede man zijn met een groot hart, als je mijn hart wil veroveren dan moet je wel wat te bieden hebben. En natuurlijk
InkieWoman, 53 jaar · Steenwijk
Volgt
FasionhWoman, 52 jaar · Sneek
Een man die geen problemen heeft met een druk sociaal leven en daar misschien zelf ook last van heeft. Mijn deurbel gaat regelmatig
Daargaanwe, 51 jaar · Wassenaar
Wat ik in een man graag zie: hand in hand wandelen, steden bezoeken, gewoon de dagelijkse dingen samen doen, lachen, intimiteit,
Curtis123, 50 jaar · Elsloo
Ik heb een (open) relatie maar zoek ook andere mannen om ervaringen uit te wisselen zeg maar. Je snapt de hint.