Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ben jij ook nog steeds zoekende naar een relatie? Zie ik er goed genoeg uit voor je? Stuur me dan een leuk en lief berichtje! Ik ben er zeker van dat het gaat werken.
Guys or girls, let's just say I'm a people person :-) Are you in or out? Laat je niet afschrikken door mijn uiterlijk. Ik weet hoe ik er uit zie, maar da's niet altijd in mijn voordeel, zeg maar. Gek op girls met de goeie rondingen, vooral in combinatie met mannen met de goeie lengte. Ik reageer niet op berichtjes
Dat ik alleen op zoek ben naar seks zou geen probleem moeten zijn, denk ik, ik zie hier genoeg gewillige mannen die ook zonder verdere verplichtingen op zoek zijn naar gewoon seks. Gewoon puur plezier en lust, gaan we samen dingen opwindend maken?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Joke6, 52 jaar · Zwolle
volgt
Balloniere, 52 jaar · Schiedam
Natuurlijk ben ik niet zo onschuldig dat begrijp je wel. Ik ben zelf een lolbroek namelijk. Hoop dat jij het ook bent. Samen
KinkySyl, 51 jaar · Vianen
Nieuwsgierig? Ik ook naar jou. Wacht niet langer en neem contact met me op!
Margriet0, 53 jaar · Amersfoort
volgt
Jenns1, 53 jaar · Kerniel
Iemand zoals jij die mijn vriend wil zijn heeft mijn voorkeur. Wees gewoon eerlijk en oprecht tegen me. En misschien kunnen
Marybeth, 54 jaar · Deventer
Ben jij een vrouw en herken jij jezelf in mijn profiel en heb je zin om te daten en een ralatie aan te gaan, hoop ik op een reactie.