Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ik ben op zoek naar een volwassen man die bereid is om me seksueel te bevredigen. Ik wil ook dat je er voor me bent wanneer ik je nodig heb. Kan je me het gevoel geven dat ik speciaal ben?
Een hete spannende man of mannen. Eventueel zin in een trio, gangbang Graag eerst over en weer mailen in vertrouwen. ook met fotos. Sympathiek, discreet, betrouwbaar.
Je weet nog niet precies wat je zoekt, of misschien weet je het wel. Maar je wilt in elk geval in contact komen met een vrouw. Je houd van praten, luchtige gesprekken maar ook gesprekken met diepgang. Je vermaakt jezelf prima , maar het liefste doe je dingen samen. Je leven is zeker geen toneelspel!
Seks is in mijn gedachten en we gaan er ook voor. We moeten dat terug vinden en samen een moment van goede seks hebben. En hopelijk voor meer dan één keer?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Ayia, 50 jaar · Haren
Volgt
Ikzeeropwindend, 50 jaar · Lippelo
U wilt een vrouw in je leven eerst vriendschap en als het goed voelt , beslissen we samen wel welk pad we gaan bewandelen. Het
Bettylove88, 50 jaar · Annerveenschekanaal
Je bent discreet, maar vind het opwindend om regelmatig seks te hebben. Net als jij, heb je een geslachtsrelatie nodig. Als
Geahhh, 51 jaar · Noordwijk
Wat ik het liefst zou vinden is een fijne vent met een avontuurlijke en energieke instelling. Iemand waar ik echt wat mee op
Corrie2015, 53 jaar · Roosendaal
Wie weet
X-Engelina-X, 50 jaar · Velp
Als je goed wilt zijn voor mij, weet ik zeker dat dit leuk voor ons gaat worden. Ik weet zeker dat we het geweldig kunnen maken