Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Een te gek leuke man, ik zou zeggen verras me en laat mij maar zien wie jij werkelijk bent.
Hayley Xx, 51 jaar · Bentveld
♥ Noord-Holland ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Dik lijf
Ik zal je alles vertellen zonder te oordelen. Vertrouw in mij en vrees niet dat ik je ideeën zal verwerpen. Wees eerst mijn vriend, het is het belangrijkste deel. Er zullen dagen zijn dat ik 12 uur lang niet uit bed wil.
Ik hoop dat jij dit ook wilt want het klinkt echt wel heel erg klef natuurlijk maar dat komt vast wel goed. Ik wil ook niet te snel gaan maar gewoon heel erg graag rustig aan en kijken waar we terecht komen als we onszelf laten gaan.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
JoelleH, 53 jaar · Arendonk
Ik vind het leuk als een man ambities en dromen heeft. Dromen zijn geen bedrog, dromen zijn er om waar te maken. Ik ben op zoek
ShellyMelly, 50 jaar · Zierikzee
Je bent behoorlijk onderdanig, maar als je wilt dat ik zachtaardig ben, dan kan ik dat ook. Het gaat erom dat we van elkaars
GGiennaaa, 54 jaar · Moelingen
zoekend naar een echt persoon, ik hou niet van doen alsof. Ik haat het echt, vooral die leugenaars. Ik hou van een man die behulpzaam
Mariannne1966, 51 jaar · Middelburg
Iemand die het belangrijk vindt dat je samen geniet van de seks, het is geven en nemen. Iemand die weet wat respect betekent.
Druppie, 54 jaar · Utrecht
Ben je een man van Surinaamse of antiliaanse afkomst. En relexed grappig en spontaan. Dan kan jij mij match wel eens zijn
Marjann66, 50 jaar · Peer
Mannen zoek toch iemand van je eigen leeftijd! Dat is wat ik een tijdlang gedacht heb. Maar dat krijg je wel als je verlaten