Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Ik zoek hier een serieuze contactpersoon, iemand die gezellig is in de omgang en ook serieus kan zijn wanneer het noodzakelijk is. Je hebt normen en waarden meegekregen van huis uit en jij respecteert ook je medemens.
Ik ben hier om bij iemand te zijn die me speciaal zal laten voelen. Ik weet zeker dat ik veel dingen te bieden heb als we elkaar ontmoeten. Laten we elke dag beter maken voor ons wanneer we elkaar ontmoeten.
Je bent een goede verstaander die aan een half woord genoeg heeft, je kan je wel vinden in de situatie die ik wil creëren, en daar wil je graag meer van weten.
Ik ben op zoek naar een eerlijke, goed uitziende en leuke liefhebbende man die me dag en nacht gezelschap kan houden wanneer dat mogelijk is voor hem. Ik vind dat hij ook discreet en geil moet zijn. Ik hou van een man die krachtig is en spannend is.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Germaine060263, 54 jaar · Beringen
Ik heb geen bepaalde type voor ogen, zolang ik maar met jou kan lachen en dat jij positiviteit uitstraalt. Ik hoop dat het een
Wannaspankyou, 53 jaar · Zwartemeer
Jij houd er van om billenkoek te krijgen en je kan een erg goede onderdaan zijn. Ook moet je het niet erg vinden als mijn man er
LuckyBett, 51 jaar · Drongelen
Na een lange tijd van zoeken, weet ik dat Mr. Perfect niet bestaat. Maar ik heb een nieuw idee over die Mr. Perfect. Je hoeft
AntoinetteL, 54 jaar · Bekegem
Niet direct opzoek naar een vaste relatie, maar wel open voor nieuwe contacten. Ik kan zakelijk en kwetsbaar zijn, zin in
Vlaamsevlam, 50 jaar · Londerzeel
Jonger of ouder dan mij maakt mij niets uit. In bed zijn leeftijden gewoon nummers en zegt niets over wat we doen. Ik hou van
SexyFruit63, 54 jaar · Poeldijk
Ik zou je een kant van mezelf willen laten zien die niemand jarenlang heeft gezien. Kun je ontvangen, maar ook zeker geven?