Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Je bent een goede verstaander die aan een half woord genoeg heeft, je kan je wel vinden in de situatie die ik wil creëren, en daar wil je graag meer van weten.
Je bent een man die midden in het leven staat. Hartelijk en warm, dat is eigenlijk wat ik zoek in een man. Ik kan hier wel een heel eisenpakket opschrijven maar weet niet of de realistisch is?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Zennep, 52 jaar · Almere
Moet weten wat loyaliteit is en vooral lief zijn. Goed kunnen zoenen en respectvol zijn tegenover vrouwen. hygiëne
LeyLes, 51 jaar · Domburg
Een man die dol is op een naakt lichaam van een vrouw. Een man die zal genieten tijdens mijn dans. Een man die zich helemaal geil
Middelse, 52 jaar · Sint-Stevens-Woluwe
Je hoeft van mij niet de meest romantische man te zijn die er maar is, maar je weet wel hoe je het lekker spannend moet kunnen
Weekendweg, 50 jaar · Geel
Je weet nog steeds hoe je een vrouw moet verleiden tot een romantisch diner bij kaarslicht. Om haar vervolgens ten dans te
Hanneke2013, 53 jaar · Hulshout
trefwoorden; stoer, streng, dominant, plezier, ervaring. Jij bent sterk en weet wat je wil en gaat er direct voor. Je houdt
Sweeetniblets, 51 jaar · Heeze
Houden van een vrouw met pit, niet een vrouw aan banden willen leggen