Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Een stoere man is altijd wel leuk om te ontmoeten (een man met een motor vind ik ook wel wat haha!) Ik ben net nieuw hier, weet nog niet zo goed hoe het werkt..Maar wees jezelf, trek je stoute schoenen aan zou ik zeggen en neem gewoon contact met me op. Wel heel graag met een foto dan zie ik je gelijk.
Zou het graag weer willen delen met een man die qua leven net als ik in rustig vaarwater verkeert en waar ik mee kan lachen. Je hoeft niet een boot te hebben maar het zou wel iets gemakkelijker zijn als je ook echt het water op zou willen.
Eerlijk en oprecht, optimistische levensvisie, houdt van gezelligheid, verder mag je me alles vertellen waarom jij degene bent met wie het zou kunnen klikken!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Ruuthh, 50 jaar · Garderen
Een zielsverwant, dat is het beste idee ooit. Ik wil dat je mijn zielsverwant bent en dat we voor elkaar gaan. Dat is zo'n prettig
LisaD, 50 jaar · Brugge
Een vrouw die goed in de slappe was zit? Dat is precies wat jij zoekt. Je laat je graag trakteren en natuurlijk wil je graag op
Scheldemeisje, 53 jaar · Zwartewaterland
Ben jij ook een man die ernaar verlangt om leuke tijden te hebben met een leuke gezellige vrouw? Laat me dan zeker iets van je
Hope67, 50 jaar · Herent
Ok jij hebt alles wat je wil, maar ook jij blijft zoeken naar dat ene? Dan zou het toch geweldig zijn als ik dat ene voor jou ben
Saskia196603, 51 jaar · Kaaskerke
Een man of een vrouw die ook zo nu en dan wat alleen is. Jij hebt ook behoefte aan iemand om mee te praten en er mee op uit te trekken.
Leonidas63, 54 jaar · Godveerdegem
Ik hou niet van dominant Alfagedrag. Nee, ik zoek een lieverd met humor en prettige omgangsvormen met een verzorgd uiterlijk