Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Wie weet gaan wij samen wel een fantastische toekomst tegemoet, maar eerst maar eens aan elkaar wennen en een leuke tijd hebben. Ben jij eerlijk en kan ik je vertrouwen? Dan ben jij de man die ik zoek. Of die bijzondere klik er is dat merken we later pas, maar alles kan er zomaar van komen en dat zou echt mooi
LndsseyX, 50 jaar · Amstelveen
♥ Noord-Holland ♥ Kaal haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Als je GEEN eikel bent, racist, nympho en vol van zichzelf. Als je een gesprek kunt voeren of als je vrienden wilt worden, kun je me dit bericht sturen.
Guys or girls, let's just say I'm a people person :-) Are you in or out? Laat je niet afschrikken door mijn uiterlijk. Ik weet hoe ik er uit zie, maar da's niet altijd in mijn voordeel, zeg maar. Gek op girls met de goeie rondingen, vooral in combinatie met mannen met de goeie lengte. Ik reageer niet op berichtjes
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Coravdbaars, 54 jaar · Delfgauw
Jij bent een man die bekend staat als gezelligheidsmens met een bourgondische inslag. Je vindt het leuk om op een terrasje
Hottest06, 52 jaar · Ieper
Volgt
Loor , 51 jaar · Eemshaven
Ik zoek iemand die het een uitdaging vind om mij in bed te krijgen. Jonger of ouder dat maakt me niets uit. Ik zie alles als een
Twinkel1966, 51 jaar · Diest
Ben een heel leuke spontane dame met principes, ook altijd sportief geweest, ik hou niet van ruzies, meer van gezelligheid,
DeBaasznVrouw, 52 jaar · Doel
De vrouw van de baas lijkt je wel heel spannend. En ik moet toegeven mij ook. Ik hoop dat je een beetje zin hebt en niet bang ben
Dwaalster, 51 jaar · Zichem
Een leuke niet rokende man want ik wil graag gestopt blijven en niet getriggert worden om weer te beginnen, wel graag serieuze