Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Ik zoek hier een serieuze contactpersoon, iemand die gezellig is in de omgang en ook serieus kan zijn wanneer het noodzakelijk is. Je hebt normen en waarden meegekregen van huis uit en jij respecteert ook je medemens.
Je bent wel in voor een lolletje en neemt het leven bij tijd en wijlen met een flinke schep zout. Een dag niet gelachen is immers een dag niet geleefd.
Een discreet nette man die ook in een functie zit waar je zekere verantwoordelijkheden hebt. Iemand die net als ik hou van afblussen in een gezellige ambiance en ook de nodige weekenden op korte vakanties wil,. Val je buiten dit maakt niet uit. De vonk en de gezelligheid van je te leren kennen is voor mij
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Sweetkind, 52 jaar · Wemeldinge
Jij bent betrouwbaar en goudeerlijk. Daarnaast zie je er goed uit en heb je geen problemen om je aan te passen
Sophia64, 53 jaar · Yerseke
Ik hou van een man die een woord van eer heeft en niet bang is om zijn ware gevoelens te tonen, kan me urenlang nat maken zonder
Goudvinksje, 53 jaar · Brugge
Als jij er een beetje hetzelfde over denkt dan ik moeten wij misschien eens praten! Het begint meestal met een leuk etentje
Uit1967, 50 jaar · Elspeet
Je durft veel en staat er helemaal achter
Joselove, 53 jaar · Echt
ik zoek lieve vriend ,die me neemt hoe ik ben,ik kijk niet zo naar het uiterlijk,hij moet me alleen wat te bieden hebben,om
Antonette, 51 jaar · Apeldoorn
Serieus en betrouwbaar. Die met beide benen op de grond staat, en het niet erg vind als ik een avondje moet door werken.