Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Ik wil graag een man hebben en samen plezier hebben. Als ik dat heb dan gaan we er voor. We gaan het plezier hebben waar we beide naar verlangen. Dat is ook wat jij verwacht?
Je moet aardig zijn, heel makkelijk zijn in de omgang en altijd iets leuks willen doen. Maak me gelukkig en laat me weer lachen, ik ben zo eenzaam en zou me zo graag weer in het gezelschap bevinden van een lieve man!
Zullen we elkaar die kans geven, elkaar leren kennen en de mooie eigenschappen van elkaar ontdekken? Dat is pas een fijn begin waar we zeker werk van kunnen maken samen!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Annny, 53 jaar · Meerbeke
Geen macho types, een beetje stoer mag je absoluut wel zijn. Je bent te vertrouwen, eerlijk en vrijgezel lijkt mij ook wel
LifesShare, 51 jaar · 's-Gravenhage
Ik vind het echt leuk als mannen reageren met een warm innerlijk. Iemand die heel sensueel is, maar zeker niet iemand die te
HotBrecht, 53 jaar · Brugge
wild en lekker, gewillige tong hebben en geen gaatje overslaand. De vriendin van mijn man en mijn man en ik hebben ons allemaal
Lindseyhey, 52 jaar · Zuidveld
Ik heb mijn aandeel onvolwassen eerste liefdes en het pijnlijke liefdes verdriet die volgde, gezien. Als ik nu terugkijk,
Cute-Nora, 50 jaar · Geeuwenbrug
Een man die dol is op reizen en die ook leuke hobby's geeft zoals wat ik heb. Een man die altijd graag een geweldige tijd wil hebben