Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Je bent een goede verstaander die aan een half woord genoeg heeft, je kan je wel vinden in de situatie die ik wil creëren, en daar wil je graag meer van weten.
Warmhartig, niet-materialistisch, houdt ook van de natuur, lekker voor de open haard zitten in de winter, in de zomer in de tuin lekker kletsen, beetje slapen, lekker wijntje in de hand of biertje. Je wilt weer samen gaan genieten van deze dingen, gewoon omdat je dat kan en omdat je dat mag. Je bent een vrij
Je bent wel in voor een lolletje en neemt het leven bij tijd en wijlen met een flinke schep zout. Een dag niet gelachen is immers een dag niet geleefd.
Ik ben op zoek naar een volwassen man die bereid is om me seksueel te bevredigen. Ik wil ook dat je er voor me bent wanneer ik je nodig heb. Kan je me het gevoel geven dat ik speciaal ben?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
LekkerLev631119, 53 jaar · Zwolle
Het liefste ook een man die in de sleur zit thuis. Iemand die weet wat een vrouw nodig heeft en die wel raad weet met een nat kutje.
E-You, 50 jaar · Borgsweer
Jij bent een man met gevoel voor humor. Je kan lachen en je bent wel altijd in voor een grapje. Spontaniteit is geen vreemd woord
ClemmmD, 50 jaar · Oppenhuizen
Ik zou graag een lieve man willen vinden die er voor mij is en waarmee ik kan genieten .Dat is een heerlijk uitgangspunt voor
Shannen196709, 50 jaar · Nederhasselt
Bent net als ik een reislustig type. Leuke ervaringen met elkaar wil delen en misschien wel eens een keer samen op reis te gaan.
Adrnna Xxx, 51 jaar · Woerden
Jij bent mijn man als je ook seks wilt hebben en het met me gaat doen. Ik denk dat we erachter kunnen komen of we het samen kunnen
LeanneC, 53 jaar · Ruddervoorde
Ik hou van mannen die niet bang zijn om de leiding te nemen. Als single lady sta ik namelijk al sterk in mn schoenen en geef af