Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Je bent een man die weet wat het is een rugzakje te hebben. Het leven wil je nieuw leven inblazen en je wilt genieten, maar dan niet meer alleen. Friends with benefits idee loop je ook al een tijdje mee rond.
Ik zou eerlijk zeggen dat ik deze app al een tijdje gebruik, maar zonder succes. Dat laat me de hoop niet verliezen. Waarom zoeken? Omdat ik de persoon niet heb ontmoet met wie ik wil zijn. Er zijn aardige mensen, maar normaal zijn ze ver weg ... zo verdrietig. Trouwens, als je niet wilt worden geblokkeerd,
Een lieve en romantische man die graag een glimlach op mijn gezicht zou willen toveren. Wie kan mij gelukkig maken als ik bij hem ben, een man die me mee kan nemen voor een diner en mij wil laten lachen. Een ruimdenkende en verantwoordelijke man!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Martine1966, 51 jaar · Slijk Ewijk
Hoi leuke mannen, ik zoek een single of gescheiden man of een man die ook weduwnaar is geworden. Iemand waarmee ik kan lachen
Sjeeeej, 51 jaar · Pieterburen
Echte eisen als het bij een man die heb ik niet behalve dat je een respectvolle man bent die het fijn vind om het samen ook gezellig
Miekeanne, 50 jaar · Keiem
Jij bent een geduldige man. Lieve en zachtaardige man die spontaan is. Een man die veel liefde heeft.
Teddybeer196708, 50 jaar · Appels
Spontane man die ook af en toe van die leuke maar gekke dingen wil ondernemen, of gewoon een glaasje wijn of drankje wil halen
Vivianeas, 52 jaar · Meilegem
Je bent leuk en houdt van het buitenleven zoals ik. Je bent romantisch en niet opdringerig. Ik haat dat. Als je goed voor me
Miranda63, 54 jaar · Everbeek
jij bent een leuke en actieve man, die weet hoe je een vrouw met respect moet behandelen