Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Ik ben hier om bij iemand te zijn die me speciaal zal laten voelen. Ik weet zeker dat ik veel dingen te bieden heb als we elkaar ontmoeten. Laten we elke dag beter maken voor ons wanneer we elkaar ontmoeten.
Een man verre van simple-minded of doorsnee ! Ondernemend, levensgenieter, humor (als je maar niet t hards lacht om je eigen grappen :) Het dekbed mag je soldaat maken :) charismatisch, charm, brains and balls. Ruwe bolster, blanke pit ?! Goodlooking because Beauty attracts the eye, but know that Personality
Ik ben op zoek naar een partner. Ik hou ervan weer verliefd te worden. Ik hou van iemand die van me houdt en voor me zorgt. Ik wil een man die serieus en toegewijd zal zijn. Ik hoop een gast te ontmoeten die mijn ware liefde kan zijn, een man met wie ik oud kan worden.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
MEL1964UIH, 53 jaar · Kerkrade
Ik wil iemand ontmoeten zoals hugh jackman, LOL, een volwassen man met een fit lichaam die zin heeft in seks met deze schoonheid,
Bowine, 51 jaar · Enschede
Ik ben blij als je een luisterend oor kan bieden en kan luisteren naar leuke verhalen en ook pijnlijke verhalen.De dag afsluiten
Valeeyriia, 50 jaar · Almelo
Ben je leuk? Lief en hou je ook van een sociaal leven? Ik hou niet van een man die altijd te laat is of veel klaagt. We moeten positief
Crazyboo, 52 jaar · Sinaai-Waas
Ook op zoek naar iemand die je leven weer op een leuke manier gaat opvullen en invullen. Ik ben namelijk gewoon geen mens om
Willemijn14, 53 jaar · Leimuiden
Volgt
Dwaalster, 51 jaar · Zichem
Een leuke niet rokende man want ik wil graag gestopt blijven en niet getriggert worden om weer te beginnen, wel graag serieuze