Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Een hete spannende man of mannen. Eventueel zin in een trio, gangbang Graag eerst over en weer mailen in vertrouwen. ook met fotos. Sympathiek, discreet, betrouwbaar.
Een vlotte babbel hebben vind ik toch wel fijn. Ik kan wel begrijpen dat je eerst wat moet los komen maar daar hebben we dit dan voor. Liefst wonende in de provincie Noord Holland maar is eigenlijk niet echt een must, wel een pré. Je vindt het leuk om af en toe een keertje uit te gaan waar je dan niet verlegen
Jij bent een leuke spontane man, niet uit op gekke dingen maar gewoon die dingen die we kunnen doen om elkaar wat beter te leren kennen. Daar is niets mis mee toch?
Seks is in mijn gedachten en we gaan er ook voor. We moeten dat terug vinden en samen een moment van goede seks hebben. En hopelijk voor meer dan één keer?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Albland, 50 jaar · Echt
welke dame wil ons sexleven aanvullen met heerlijke trio sex.. plezier voor 3.. mijn man kan je samen met mij heerlijk verwennen
Camping, 53 jaar · Bocholt
Wat ik zoek??? Ik moet zeggen, ik heb er nooit zo bij nagedacht. Vaak genoeg knappe mannen over de camping zien lopen, maar
Tijgetje66, 51 jaar · Emmen
Je kan discreet met mijn situatie omgaan, vind het niet erg dat er niet vaak afgesproken kan worden en dat het zelfs misschien
Onevenaard, 51 jaar · Rotterdam
je bent zachtaardig en meegaand. Niet dat je op alles ja en amen moet zeggen maar je hebt respect voor mijn mening en ideeën.
Liefdeisblind, 52 jaar · Geldermalsen
Ben jij de man die met mij op stap wilt gaan. Of heb je liever een leuk gesprek online. Op welke manier je het ook gezellig wilt