Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Ik hoop dat jij dit ook wilt want het klinkt echt wel heel erg klef natuurlijk maar dat komt vast wel goed. Ik wil ook niet te snel gaan maar gewoon heel erg graag rustig aan en kijken waar we terecht komen als we onszelf laten gaan.
Beetje ouder ouder dan veertig maar gezellig en spontaan, samen leuke dingen willen doen. Heel spannend ben benieuwd wie er reageert want alleen is maar alleen.
Als jij die stoute man bent, die mij kan geven wat ik zoek dan hoor ik dat natuurlijk erg graag. Jij bent de man waar ik naar zoek als je mij die spannende tijd kan geven waar ik naar zoek! Ben jij klaar voor een avontuur met mij?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Roooozbig, 50 jaar · Deventer
De juiste man voor mij is best wel moeilijk te omschrijven. Iemand die me serieus neemt en niet met mijn gevoelens speelt,
ReyynaXx, 54 jaar · Nederweert
Ik ben hier, op zoek naar een serieuze relatie. Ik hou van een man die intelligent en grappig en eerlijk is. Ik vind haar leuk
Liefboefje, 53 jaar · Kapelle
Val op alle mannen.
Summerof66, 51 jaar · Lage Vuursche
Ben je opzoek naar een vaste relatie. Niet meteen bij elkaar intrekken natuurlijk wel eerst elkaar goed leren kennen ;( ik
Puma1965, 52 jaar · Mortsel
Ik heb graag een man die houdt van romantiek en humor en die zacht met een vrouw kan omgaan en behandelen en openstaat voor sex
Marybeth, 54 jaar · Deventer
Ben jij een vrouw en herken jij jezelf in mijn profiel en heb je zin om te daten en een ralatie aan te gaan, hoop ik op een reactie.