Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Je moet aardig zijn, heel makkelijk zijn in de omgang en altijd iets leuks willen doen. Maak me gelukkig en laat me weer lachen, ik ben zo eenzaam en zou me zo graag weer in het gezelschap bevinden van een lieve man!
Ik zoek een leuke man die ook houd van romantiek. een lekker wijntje en een filmpje maar ook uit eten gaan en gezellig samen koken. Kortom: gewoon samen een mooi leven opbouwen.
Veelzijdige man, je houdt niet van thuis zitten maar lekker erop uit gaan vind je veel leuker. Het liefst met een lieve meid zoals ik. Jij bent zachtaardig, goedhartig en vooral ook een verzorgende man die de waarden nog kent van een goede relatie en van zijn rol hierin. Net als dat ik die van mij ken en dit
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
AddieLyn, 54 jaar · Moorsele
Tegen die tijd dat we elkaar hebben ontmoet, weet ik dat het lange wachten de moeite waard is. Wat nu betreft, ik verlaat deze
Annelyy, 52 jaar · Baflo
Een man van mijn leeftijd want zo'n jonkie kan ik niet aan haha! Een vrijgezelle man net als hoe ik vrijgezel ben, je formaat
Angel6666, 51 jaar · Roswinkel
Je bent iemand die van dieren houdt, vooral honden, omdat ik hem voor niemand zou achterlaten. Je bent ook erg begripvol en
Doedelzakje, 51 jaar · Ridderkerk
Ik wil je graag beter leren kennen om te zien of wij een klik en een band hebben. Zolang jij maar jezelf bent en blijft is het goed,
Kokootje, 53 jaar · Gent
Voor mijn toekomstige vrienden en vriendinnen, heb ik geen eisen, je bent welkom zoals je bent. Eerlijkheid stel ik wel op
Sonja26665, 52 jaar · Enschede
ik ben op zoek naar iemand die van het leven kan genieten maar ook niet wegloopt voor problemen. iemand die echt voor mij wil