Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Een man verre van simple-minded of doorsnee ! Ondernemend, levensgenieter, humor (als je maar niet t hards lacht om je eigen grappen :) Het dekbed mag je soldaat maken :) charismatisch, charm, brains and balls. Ruwe bolster, blanke pit ?! Goodlooking because Beauty attracts the eye, but know that Personality
Guys or girls, let's just say I'm a people person :-) Are you in or out? Laat je niet afschrikken door mijn uiterlijk. Ik weet hoe ik er uit zie, maar da's niet altijd in mijn voordeel, zeg maar. Gek op girls met de goeie rondingen, vooral in combinatie met mannen met de goeie lengte. Ik reageer niet op berichtjes
Ik zou eerlijk zeggen dat ik deze app al een tijdje gebruik, maar zonder succes. Dat laat me de hoop niet verliezen. Waarom zoeken? Omdat ik de persoon niet heb ontmoet met wie ik wil zijn. Er zijn aardige mensen, maar normaal zijn ze ver weg ... zo verdrietig. Trouwens, als je niet wilt worden geblokkeerd,
Je weet nog niet precies wat je zoekt, of misschien weet je het wel. Maar je wilt in elk geval in contact komen met een vrouw. Je houd van praten, luchtige gesprekken maar ook gesprekken met diepgang. Je vermaakt jezelf prima , maar het liefste doe je dingen samen. Je leven is zeker geen toneelspel!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
1diana1, 51 jaar · Eindhoven
Volgt
Sjeeeej, 51 jaar · Pieterburen
Echte eisen als het bij een man die heb ik niet behalve dat je een respectvolle man bent die het fijn vind om het samen ook gezellig
Clairemeester, 51 jaar · Breugel
Vrolijk- zorgzaam en gezellig en natuurlijk een muziek liefhebber.
He-Leen, 53 jaar · Bilthoven
Samen zijn is ook echt samen zijn en niet met je telefoon in de hand zaken doen tijdens een romantisch diner bijv. Ik hou van
Tatumtum, 51 jaar · Waarde
Je komt uit dezelfde omgeving of uit dezelfde woonplaats. Je bent warm en gastvrij en je bent iemand die oprecht vriendelijk
Aandekant, 50 jaar · Mendonk
Ik hou van mannen die lief zijn, je hoeft natuurlijk niet te zoetsappig te zijn maar gewoon liefde kunnen bieden en er op uit