Wie weet gaan wij samen wel een fantastische toekomst tegemoet, maar eerst maar eens aan elkaar wennen en een leuke tijd hebben. Ben jij eerlijk en kan ik je vertrouwen? Dan ben jij de man die ik zoek. Of die bijzondere klik er is dat merken we later pas, maar alles kan er zomaar van komen en dat zou echt mooi
Jij bent die man die ook nog geloofd in de liefde. Ongeacht wat het verleden dan ook mag zijn! Leeftijd zegt mij niet veel! Een lief en warm karakter wel. Zouden wij een match zijn?
Zou het graag weer willen delen met een man die qua leven net als ik in rustig vaarwater verkeert en waar ik mee kan lachen. Je hoeft niet een boot te hebben maar het zou wel iets gemakkelijker zijn als je ook echt het water op zou willen.