Je wilt me leren kennen en staat open voor wat komt. Geen vooraf opgestelde scenario's van wat het moet worden tussen ons, lekker los en ongedwongen met elkaar om gaan en dan zien we het wel.
Wie weet gaan wij samen wel een fantastische toekomst tegemoet, maar eerst maar eens aan elkaar wennen en een leuke tijd hebben. Ben jij eerlijk en kan ik je vertrouwen? Dan ben jij de man die ik zoek. Of die bijzondere klik er is dat merken we later pas, maar alles kan er zomaar van komen en dat zou echt mooi
Ik zou eerlijk zeggen dat ik deze app al een tijdje gebruik, maar zonder succes. Dat laat me de hoop niet verliezen. Waarom zoeken? Omdat ik de persoon niet heb ontmoet met wie ik wil zijn. Er zijn aardige mensen, maar normaal zijn ze ver weg ... zo verdrietig. Trouwens, als je niet wilt worden geblokkeerd,