Ik wil dat een man die echt en betrouwbaar is, beter aan me denkt dan zichzelf! Ik weet dat iemand dat zou kunnen doen, maar ik wil een oprechte en verantwoordelijke man!
Omdat ik gelukkig ben met mijn leven als single ben ik niet direct op zoek naar een relatie. Niet omdat ik geen relatie wil maar ik laat dit liever als vanzelf gebeuren. Wat niet is kan komen... en wat niet komt zal niet moeten zijn :-) Voor nu? Een leuk maatje om leuke dingen mee samen te doen.
Ik zoek een eerlijke en betrouwbare persoon, iemand die mij gezelschap kan houden tijdens de eenzame momenten en wie weet kunnen wij wel een nieuw hoofdstuk samen beginnen.