Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Ik zoek niet direct een man voor een relatie maar je weet natuurlijk nooit wat er zal gaan opbloeien. Maar in eerste instantie zoek ik een actieve man om te genieten van leuke dingen en dat kan groot maar zeker ook klein zijn. Humor, intelligentie, direct en eerlijk zijn staan naast actief en vriendelijkheid,
Kun jij mij meerdere keren laten komen, wil je dat alsjeblieft met mij doen de hele nacht lang. En kun jij iets meer dan ik verwacht? Dan hoop ik van je te horen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Isa, 65 jaar · Drimmelen
Wie durft het aan met deze oude dame?
Noiemy, 65 jaar · Oostwold
Ik wil een volwassen man die graag tijd met me doorbrengt en me de voldoening wil geven die ik altijd al wilde. Actief in seks
Cremefraiche, 65 jaar · Klemskerke
Mocht je willen reageren houdt dan in gedachten dat ik uit een bepaald milieu kom, dus ook bepaalde dingen gewend ben. Ben
Caar, 69 jaar · Boxmeer
Graag wil ik iemand ontmoeten ,die met mij de mooie en minder mooie momenten in het leven wil delen en hopelijk gevoel voor
Zevenslotentg, 66 jaar · Scheulder
Een echte man die voor een vrouw kan zorgen en daar ook van geniet. Hopelijk hou jij er van op erop uit te gaan en ben jij graag
OhCaroll, 67 jaar · Braamt
Simpel gezegd zoek ik gewoon een nieuwe vriend. Een man waar ik lief en leed mee kan delen van samen koken tot samen op de bank