Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Iemand die net zoals ik opzoek is naar wat gezelschap, ik weet niet of ik nog opzoek ben naar een relatie op mijn leeftijd, maar ik hoop dat ik wel een leuke man kan vinden waarmee ik een vriendschap kan opbouwen. Ik hoop niet dat je meteen veel van mij verwacht, want ik hou er wel van om het rustig aan te doen en
Mannen met een goed en schoon geweten, iemand die weet wat hij wilt en er altijd wel voor gaat. Een oprechte man, betrouwbaar en werkzaam. Geen probleem met een beetje kleur in je leven.
Je bent een actieve, jong voelende en ogende man. Je houdt van het leven en hebt nog geen zin om stil te zitten. Aangezien ik zelf geen auto heb, zou het fijn zijn als je wat in de buurt zou wonen maar overal is een oplossing voor te vinden. je bent een hondenliefhebber.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Loveparkiet, 66 jaar · Knokke-Heist
Over jouw? ik heb denk ik niet zo veel eisen hoor. Dat ben ik ook helemaal niet gewend. Wat zou ik hier dan zo moeten kiezen? Hmm
Tweelingzus, 66 jaar · Appels
Als jij mijn stukje leest en het spreekt jou aan nodig ik jou uit om te reageren. Ik ben een lief en zachtaardig type en het past
YellowArtie, 65 jaar · Schalkhaar
Ik ben op zoek naar een man die open staat voor een date. Maar verwacht niet meteen een hele relatie met mij. Ik heb veel financiële
Gwncoriine, 68 jaar · Roeselare
Mannen kunnen mij benaderen met een leuk voorstel en het liefst met iets meer informatie omtrent wat ze zelf zoeken. Ik vind
Elody, 65 jaar · Gent
Een man die graag vertroeteld zou worden met wat ervaring en liefst romantisch?
SaskiaGedaan, 70 jaar · Breda
Ben jij degene die ook houdt van gezellig uit eten, lekker wandelen, samen naar een concert / theater gaan of gewoon lekker