Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Welke man geniet van een jong uitziende 64 -jarige Zaankanter? Een rechttoe rechtaan dame die in elk probleem een uitdaging ziet? Ik ben er klaar voor!!!
Centerparcs, 69 jaar · Limmen
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Dik lijf
Ben jij een vlotte, vriendelijke en geduldige man die lekker met me wilt mailen zodat we elkaar zo beter leren kennen dan hoop ik dat het klikt tussen ons.
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
CorryBE1948, 69 jaar · Driekapellen
Mannen van mijn leeftijd die nog volop seksueel actief zijn mogen zeker reageren. Maar.... je hoort de laatste tijd steeds
JadenLies, 65 jaar · Vinkeveen
Iemand die gewoon ook eens spontaan met een leuk idee of voorstel komt om toch even het dagelijks leven achter ons te laten
Beterinbed, 69 jaar · Drongen
Ik wil geen man die net als mijn man zijn hoogtij heeft gehad, maar dat zal wel duidelijk zijn. Iemand verzorgd, de energie
LadyTamara, 69 jaar · Middelkerke
Geen voorkeur voor leeftijd of uiterlijk. Romantiek speelt geen rol in dit spel. Hou wel van een man die, net als mij vele seksuele
Aquaviva, 65 jaar · Waarmaarde
Je bent gezellig en verleend graag hulp. Als je weet wat ik bedoel.
Koekjesbakster, 66 jaar · Utrecht
Je bent een prater en niet alleen over hoe mooi of hoe slecht het weer wel niet is. Het is echt niet zo dat ik verwacht dat je de