Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Ik zoek niet direct een man voor een relatie maar je weet natuurlijk nooit wat er zal gaan opbloeien. Maar in eerste instantie zoek ik een actieve man om te genieten van leuke dingen en dat kan groot maar zeker ook klein zijn. Humor, intelligentie, direct en eerlijk zijn staan naast actief en vriendelijkheid,
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Iemand die net zoals ik opzoek is naar wat gezelschap, ik weet niet of ik nog opzoek ben naar een relatie op mijn leeftijd, maar ik hoop dat ik wel een leuke man kan vinden waarmee ik een vriendschap kan opbouwen. Ik hoop niet dat je meteen veel van mij verwacht, want ik hou er wel van om het rustig aan te doen en
Jou heb ik net al heel even een klein kijkje in mijn leven gegeven. Dat mag jij ook doen, maar het hoeft echt niet. Ik heb zo'n idee dat ik daar vanzelf ook wel achter ga komen wie of wat jij bent. Het is niet dat ik een vervanger voor mijn man zoek, want een ieder is uniek. Maar een gezellig iemand om zo de leuke en
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
-xx-Kyla-, 67 jaar · Niezijl
Het is nooit te laat voor mij om een partner te vinden, waarschijnlijk mijn derde echtgenoot. Ik geloof dat ik nog steeds wat
Relaxen, 66 jaar · Kapellebrug
Ik ben open van karakter, kan mijn gevoel makkelijk verwoorden en ga een goed gesprek niet uit de weg. Ook samen kunnen lachen
Kraaijenbergje, 70 jaar · Woensdrecht
Ik zou het fijn vinden mocht ik een man leren kennen die ook nog heel actief is in het leven. Ik vind een zorgzame man heel aantrekkelijk.
RoosjeToosje, 68 jaar · Vreeland
Uiteraard ben je een man, een man die zijn leven ook ten volle leeft en nog zoveel mogelijk wil doen in dit leven. Wandelen,
Paasei, 67 jaar · Heerlen
Over jou ja gewoon zoek ik natuurlijk wel ongeveer een man van mijn leeftijd om samen lekker seks mee te hebben en leuke dingen
Aalihya, 67 jaar · Almelo
Een lieve schattebout. Dat is mijn grootste wens! Een man die weet hoe het hoort en veel respect heeft voor een ander. Een man