Gratis Aanmelden

Rijpe 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil een knaap

Deze rijpe 67-jarige vrouw komt uit Haarlem en is op zoek naar een knaap voor sex! Stuur 19 Ceelies 50 een mailtje en spreek wat af!

Home » Noord-Holland » 65-70 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe vrouwen uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar sex

Evenoppad, 65 jaar · Aalsmeerderbrug
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een leuke avontuurlijke man die er ook van houd om uitstapjes te maken. We kunnen dan leuk dingen ondernemen, door gezellig te wandelen in een ander stad of een avondje naar het theater. Verder gezellig, liefdevol, eerlijk, op meer kom ik nu op dit moment eigenlijk niet.
Zend
Johannaliefde, 68 jaar · Alkmaar
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een leuke gezellige man die openstaat voor fijn contact,
Zend
Jemoeder510319, 66 jaar · Bussum
♥ Noord-Holland ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een man die graag geniet en met mij fijne dingen wil ondernemen.
Zend
Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen
Ik zoek een verzorgde, sportieve, spontane en eerlijke man.Met energie en levenslust om nog samen te genieten van de herfst in ons leven.
Zend

Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's

Treesje1, 67 jaar · Hasselt
U houd van likken en word ook graag verwend , u houd van langdurige seks en bent niet na een paar stoten al klaar, een samenspel
Vlissingen64, 68 jaar · Vlissingen
Ik wil graag een leuke lange man ontmoeten,wel iemand die vrij is en geen one night stands gewoon om te beginnen een leuke vriendschap,
Arnhemsemeid, 66 jaar · Arnhem
Ik heb eigenlijk geen idee waar ik precies naar op zoek ben, voor mijn gevoel moet het gewoon fijn aanvoelen en wie weet wat
WeduweAlleen, 68 jaar · Schelderode
Levensgenieter, graag stappen, leuke dingen doen, humor hebben.
Else11, 67 jaar · Harelbeke
Het zou zomaar eens kunnen dat jij diegene bent die ook iets moois wil gaan opbouwen en een relatie eruit voort wil laten komen.
Vrouw1948, 69 jaar · Sneek
Genieter, graag vrouwen zien.