Gratis Aanmelden

Rijpe () uit Nederland wil een knaap

Deze rijpe -jarige vrouw komt uit Nederland en is op zoek naar een knaap voor sex! Stuur een mailtje en spreek wat af!

, jaar ·

♥  Ik woon in Nederland

is op zoek naar:

Heeft ze nog niet ingevuld

Stuur een berichtje aan

Zend

Meteen sexdaten met

Afspreken

Ook deze rijpe vrouwen uit zijn nog op zoek naar sex

19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Zend
DeJaVu50, 67 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Jij bent een man die middenin het leven staat, de geraniums zijn nog een ver van mijn bed gebeuren. Je houdt van actief bezig zijn, uitstapjes maken, wandelen fietsen, maar een rustmoment op een terrasje en mensen kijken vind je ook niet verkeerd. Lezen, in de tuin zitten met een goed boek, glaasje wijn
Zend
MarijkeM, 66 jaar · Bussum
♥ Noord-Holland ♥ Donkerblond haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Je bent hygienisch, discreet. Ik hou van softe sm. afspreken op anonieme locatie
Zend
Pontserveerster, 65 jaar · Zuid-Scharwoude
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Zend

Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's

ShakeSpeare, 65 jaar · Emmeloord
Zou het leuk vinden een man/maatje/vriend te ontmoeten waar ik duidelijk een click mee heb, of chemie, om vervolgens gezellige
Veerebier, 65 jaar · Biervliet
Netweervrij, 66 jaar · Rutten
Zoek een maatje …. heb geen eisenpakket, wel een droom. ik hoop een gezellige man te ontmoeten, een gevoelsmens,
Cremefraiche, 65 jaar · Klemskerke
Mocht je willen reageren houdt dan in gedachten dat ik uit een bepaald milieu kom, dus ook bepaalde dingen gewend ben. Ben
HGNettie, 66 jaar · Hardinxveld-Giessendam
Genieten van leuke dingen doen die misschien eerst niet konden, gezellige uitstapjes maken
Popoja, 68 jaar · Elen
Ik zoek iemand die net zoals ik niet teveel verwacht en het ook rustig aan zou willen doen. Niet te rustig natuurlijk, want