Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Voor mij maakt het in principe niet uit, hoe jij er uit ziet. Zolang je maar weet, hoe je een vrouw moet behandelen en wat er omgekeerd van je verwacht wordt. Hygiëne en discretie is voor mij wel belangrijk. Ik hou van iemand die op zijn uiterlijk let. En een man die alles aan de grote klok hangt, wil ik
Welke man geniet van een jong uitziende 64 -jarige Zaankanter? Een rechttoe rechtaan dame die in elk probleem een uitdaging ziet? Ik ben er klaar voor!!!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Overalthuis, 68 jaar · Genderen
Een man met een dosis respect en vertrouwen. Iemand die nooit iets door zou vertellen en waar al mijn geheimen bij veilig zijn.
HippeOmaa, 69 jaar · Zwolle
Ik hoop hier in contact te komen met leuke mannen en of vrouwen om regelmatig mee af te spreken voor sex.
ShakeSpeare, 65 jaar · Emmeloord
Zou het leuk vinden een man/maatje/vriend te ontmoeten waar ik duidelijk een click mee heb, of chemie, om vervolgens gezellige
Riettje, 65 jaar · Loker
Veel wensen heb ik niet en voor mij telt alleen maar dat je single bent en ook nog iets moois van het leven wil maken, samen met
Motormuisje, 69 jaar · Ranst
Een leuke, nette, verzorgde man die ik graag zou willen leren kennen als hij dat ook zou willen. Ik verzorg mezelf nog goed
Ookeenzaam, 67 jaar · Hillegom
Ik ben op zoek naar een man die dezelfde interesses deelt.