Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Mannen met een goed en schoon geweten, iemand die weet wat hij wilt en er altijd wel voor gaat. Een oprechte man, betrouwbaar en werkzaam. Geen probleem met een beetje kleur in je leven.
Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen
Ik zoek een verzorgde, sportieve, spontane en eerlijke man.Met energie en levenslust om nog samen te genieten van de herfst in ons leven.
je bent inmiddels misschien ook al wel zonder baan? Je hebt veel vrije tijd over, en je vind het leuk om die te benutten met reizen en ontdekken. Je bent spontaan sociaal en ook wel lief .. Je hebt eigenlijk zo een beetje alles om je te vermaken alleen het leuke gezelschap dat ontbreekt.
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Mirrorseks, 65 jaar · Emmen
Het maakt niet zoveel uit waar je vandaan komt, maar het liefste wel een beetje uit de buurt. Ik werk niet meer en mijn man wel,
Queenys, 67 jaar · Harlingen
Je wilt iemand niet veranderen en laat je zelf ook niet veranderen.
Camille P, 65 jaar · Paterswolde
Een man die voor dingen openstaat. Graag naar andere luistert en zijn verhaal deelt en dapper is. Een man die ook naar mijn
Genietenvan, 69 jaar · Elsegem
Een man die weet te genieten van, een man die weet waar het leven om draait en wat er echt belangrijk is in het leven.
Campinggast1, 70 jaar · Middelburg
Lekkere babbelen is wel fijn als je dat zou doen en als je dan ook nog wel af en toe in ben voor een grapje dan moet je toch maar eens
SmileMiche, 65 jaar · Hechtel
Ik zou graag een man willen hebben die de goede dingen kan waarderen over mij. Kan tegen de wereld zeggen of tegen de andere